joi, 10 martie 2011

MARTISOR PENTRU MAMA - editia a IV-a

În luna martie la Biblioteca Comunală Văleni a avut loc cea de-a patra ediție a concursului ”MĂRȚIȘOR PENTRU MAMA” , concurs la care au participat elevii Școlii cu clasele I-VIII Văleni, care au trebuit să prezinte o compunere în care să-și exprime sentimentele față de mamă.
Au fost prezentate lucrări deosebit de frumoase care au fost premiate de către o comisie formată din :
Ionel STOLERU, primarul comunei;
Gabriela MACSIM, director școală;
Ramona URSĂRESCU, bibliotecar;
Mihaela BOSTAN, profesor limba romană.
S-au acordat un număr de patru premii și tuturor participanților le-au fost oferite diplome de participare. Premiile au constat, pe langă diplome, din cate o carte și dulciuri.
Caștigătorii concursului au fost:
Premiul I - Ioniță Roxana-Alina, clasa aVI-a;
Premiul II -Rîtan Loredana-Andreea, clasa a IV-a;
Premiul III - Fecioru Florinel, clasa a III-a;
Mențiune - Hodorogea Răzvan, clasa a IV-a.
Lucrările caștigătoare vor fi publicate în ziarul local ” Foaia Vălenilor ”, incepand cu numărul din luna martie, precum si pe blogul " Valeni - comuna fara criminalitate ".


MAMA MEA
Ioniță Roxana-Alina, clasa a VI-a
Locul 1 la concursul MĂRȚIȘOR PENTRU MAMA 2011

O femeie binecuvantată de Dumnezeu m-a adus pe mine pe lume. Cand am deschis ochii pe ea am văzut-o pentru prima dată. Ea m-a purtat în pantece și a avut grijă de mine ca nu cumva să pățesc ceva rău. Primul cuvant pe care l-am rostit a fost cuvantul ”mama”. Primii pași pe care i-am făcut, i-am făcut cu ajutorul mamei.
La școală am fost condusă din prima zi de către ea. Primele litere le-am putut face cu ajutorul ei. Ea mi-a purtat mana pe caiete și m-a ajutat să intru în tainele abecedarului.
Mama mea are ochii verzi ca două diamante ce stălucesc în lumina soarelui, are părul lung și negru ca abanosul, buzele ei sunt ca două petale ce rostesc numai cuvinte blande și duioase, chipul ei este alb ca neaua și catifelat ca blanița unui iepuraș. Aceasta are un suflet bun ce cuprinde numai bucurie, fericire și multă credință. Mă poartă mereu în inima și mintea ei. Cu mainile ei catifelate și agere mă strange mereu la piept și parcă aud și simt cum inima ei rostește numai vorbe dulci ca mierea și o căldură sufletească cum nu am mai simțit niciodată.
Mămica mea este ca o floare ce se deschide sub mandrul soare, e gandul meu de sărbătoare, e glasul dulce de alinare. Ea e speranța și abisul ce-mi pot îndeplini mereu visul, este curcubeul de după ploaie, este raza mea caldă de soare. Ea este mama ce mă iubește și mereu prin somn mă mangaie și mă ocrotește. Se roagă ca drumul lin să-mi fie și viața mereu o bucurie.
Mama este raza de soare ca mă încălzește și luna ce mă păzește, ziua și noaptea mă simt în largul meu sub protecția ei.
Cat o iubesc și cat de dragă mi-e! Mămica mea dragă! Ce aș mai putea realiza pe lume dacă tu nu ai mai fi?
Dar îi promit că atunci cand voi fi mare și voi deveni un om matur o voi ajuta chiar dacă soarta îmi va oferi neplăceri și îi promit că nu mă voi lăsa înfrantă de rele.
O iubesc și îi doresc multă sănătate, bucurie, pace sufletească și mult noroc în toate faptele și lucrurile pe care le face.
LA MULȚI ANI, MAMI !

Niciun comentariu: